تفریح

بروزترین وب تفریحی وسرگرمی ایرانیان

تفریح

بروزترین وب تفریحی وسرگرمی ایرانیان

اس ام اس های جدیدماه محرم ۹۲

اس ام اس های جدید محرم ۹۲

اس ام اس های جدید محرم 92

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است! ماه عشق و شور و فریاد است! ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. فرا رسیدن ماه محرم را بر عاشقان اباعبدالله‌ الحسین‌(ع) تسلیت عرض می‌نمائیم و به همین مناسبت اولین سری اس ام اس های محرم  ۹۲ را برای شما عاشقان ثارالله آماده کرده ایم:


ادامه مطلب

معما های جالب وخنده دار

1- اگر اسکلت از بالای دیوار به پائین بپرد چه می شود ؟

 

2- ژاپنی ها به گوساله چه می گویند ؟

 

3- فرق بین عینک و تفنگ چیست ؟

 

4- دندان کرسی چه فایده ای دارد ؟

 

5- چرا آب هنگام جوشیدن قل قل می کند ؟

 

6- اگر قلب کسی ایستاد چه می کنیم ؟


7- اگر یک زنبور داخل دهان گربه رود ، گربه چه می گوید ؟


8- چرا دوچرخه خودش نمی تواند بایستد ؟

 

9- چطور میشود چهار نفر زیر یک چتر بایستند و خیس نشوند ؟

 

10- چطور می توان یک پرنده را به راحتی کشت ؟

 

11- چرا بعضی ها نمی توانند یخ درست کنند ؟


جواب معماها

 

10 فایده تایید شده ی رابطه جنسی سالم

 ده فایده شگفت آور رابطه جنسی برای سلامتی

.

بسیاری از مردم بر این باورند که رابطه جنسی، در یک رابطه زناشویی مهم است. اما آن می تواند برای سلامتی شما نیز مهم باشد. در زیر ده فایده رابطه جنسی سالم که به صورت علمی تایید شده است را ذکر می کنیم.

۱. کاهش استرس رابطه جنسی در کاهش دهنده فشار خون و نیز به طور کلی کاهش استرس نقش دارد. مطالعات نشان می‌دهد که کسانی که سکس مکرر دارند، فشار خون دیاستولیک آنها کاهش می‌یابد. حتی در آغوش گرفتن شریک زندگی می‌تواند باعث کاهش فشار خون در زنان شود.

۲. تقویت سیستم ایمنی سلامت جنسی معادل سلامت جسمانی است. درگیر شدن در رابطه جنسی برای حداقل یک بار در هفته می‌تواند باعث آزاد شدن مقادیر بسیاری از ایمنوگلوبولین می‌شود، که می‌تواند از شما در برابر سرماخوردگی و انواع مختلف عفونتها محافظت کند.

۳. سوزاندن کالری نیم ساعت سکس می‌توانید ۸۵ کالری و حتی بیشتر بسوزاند. شاید این عدد به نظر کم بیاید ولی با توجه به اینکه این مقدار کالری در سراسر بدن مصرف می‌شود، بسیار موثرتر از انجام حرکات ورزشی می‌باشد.

۴. بهبود وضعیت قلب بعضی از افراد مسن نگران این هستند که در هنگام رابطه جنسی به سکته قلبی دچار شوند. اما محققان به این نتیجه رسیده اند که سکس مکرر هیچ ارتباطی با سکته ندارد. در واقع، مطالعات نشان داده اند که داشتن رابطه جنسی حداقل دو بار درهفته می‌تواند خطر حمله قلبی را تا ۵۰٪ کاهش دهد.

۵. افزایش اعتماد به نفس براساس تحقیقات، یکی از دلایلی که بسیاری از مردم رابطه جنسی برقرار می‌کنند، تقویت اعتماد به نفس است. بسیاری از مردم، حتی آنهایی که اعتماد به نفس بالایی دارند، می‌گویند که آنها گاهی اوقات به منظور احساس بهتر داشتن، رابطه جنسی برقرار می‌کنند.

۶. افزایش صمیمیت سکس و ارگاسم، سطح هورمون اکسی توسین شما را افزایش می دهد. اکسی توسین به عنوان هورمون عشق شناخته می شود که در ایجاد پیوند قلبی و اعتماد کمک کند. این هورمون همچنین به احساسات بخشندگی و سخاوت مرتبط است.

۷. کاهش درد همراه با انتشار اکسی توسین، همچنین اندورفین نیز آزاد می‌شود که در تسکین درد بسیار موثر است. بنابراین، هر نوع درد مثل سردرد و حتی علائم PMS می‌تواند تا حد زیادی پس از رابطه جنسی بهبود یابد

. ۸. کاهش خطر سرطان پروستات برای مردانی که در دهه سوم زندگی خود هستند، داشتن انزال مکرر می‌تواند خطر ابتلای آنها را به سرطان پروستات در مراحل بعدی زندگی کاهش دهد. حداقل ۵ انزال در هفته خطر ابتلا به سرطان پروستات را به یک سوم کاهش می دهد. مردان مسن نیز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پروستات خود را با داشتن حداقل ۲۱ انزال در ماه کاهش دهند.

۹. تقویت عضلات کف لگن انجام برخی از ورزش‌های عضلات کف لگن در هنگام رابطه جنسی بسیار مفید است. این حرکات کمک می‌کنند تا از سکس لذت بیشتری ببرید و نیز احتمال بی اختیاری را کاهش می‌دهد. یکی از محبوب ترین ورزش های ماهیچه های کف لگن، ورزش کگل (kegel) می‌باشد.

۱۰. بهبود وضعیت خواب تحقیقات نشان داده است که اکسی توسینی که در طی ارگاسم منتشر شد، باعث باعث کاهش اختلالات خواب می‌شود.

پنج سؤال زنان ازسلامت جنسی

واژن,عفونت واژن ,سلامت جنسی

پنج سؤال زنان ازسلامت جنسی
واژن زنان به طور طبیعی ترشح شفاف یا اندکی کدر و بی‌بو دارد که پوست را آزار نمی‌دهد. معمولا در طول چرخه قاعدگی طبیعی، میزان و قوام این ترشح تغییر می‌کند. در زمانی از ماه ممکن است اندکی ترشح بسیار رقیق یا آبکی وجود داشته باشد و در زمانی دیگر ترشح بسیار غلیظ‌‌‌‌‌تر شود. همه این انواع ترشحات طبیعی هستند.

ادامه مطلب                                                      

ازدواج دختر ۱۷ ساله باپیرمرد

ازدواج دختر ۱۷ ساله با یک پیرمرد + عکس

 

شما هم تعجب کردید نه؟ اما حقیقت دارد ” کیلی” که در عکس زیر مشاهده میکنید هم اکنون در سن ۲۳ سالگی می باشد.این دختر زمانی که ۱۷ ساله بوده است با یک پیرمرد ۵۰ ساله ازدواج کرده و همچنان بعد از گذشت سال ها از ازدواجشان همچنان این زوج یکدیگر را عاشقانه دوست دارند. میتوان این ازدواج را جزو ازدواج های عجیب در دنیا گذاشت.

کیلی در ششمین سالگرد ازدواجشان می گوید در ابتدا خانواده او با این ازدواج مخالفت میکردند و سرانجام یک روز تعطیل که خانواده او در خانه نبودن کیلی تمام وسایلش را جمع کرده و به همراه فیلیپ فرار میکنند. آنها در دفتر خانه ثبت قانونی ازدواج کرده اند. کیلی میگوید بعد از گذشت چند سال مادرم توانسته است وجود دامادی که ۹ سال از خودش بزرگتر است را بپذیرد اما همچنان پدرم با من رابطه ای ندارد.

این زوج با اختلاف سنی ۳۲ سال راز زنده ماندن عشقشان را تفاهم و گذشت میدانند و با اینکه از طرف دوستان و خانواده طرد شده اند اهمیت زندگی خود را فراموش نکرده اند.

ارزان‌ترین و موثرترین کرم دنیا

موثرترین کرم,ارزان‌ترین کرم دنیا,موثرترین کرم دنیا

 

حتما تا به حال برگ‌های پهن تیغ‌دار گیاه آلوورا را دیده‌اید، چه در عطاری‌ها، چه در داروخانه‌ها یا حتی باغ‌های گل اما واقعا این برگ‌های تیغ‌دار چه فایده‌ای دارند که روز به روز رواج بیشتری پیدا می‌کنند؟ بیشترین فایده این برگ‌ها در ژلی است که درون آن وجود دارد، برای به‌دست آوردن این ژل باید تیغ‌هایی را که در لبه برگ‌ها قرار دارد جدا کنید تا از جای خالی آنها ژلی ترشح شود؛ ژلی که قیمت چندان بالایی ندارد ولی در عوض خاصیت‌هایی دارد که شاید در کرم‌های گران‌قیمت هم به راحتی پیدا نشود.

 

عجیب ترین هتل ۲ نفره جهان

گزارشی از عجیب ترین هتل ۲ نفره جهان


گزارشی از عجیب ترین هتل 2 نفره جهان

شاید تاکنون هواپیماهای زیادی را دیده باشید که تبدیل به هتل یا رستوران شده اند ولی این ماجرا فرق جالبی با بقیه دارد پس با ما همراه شوید با ادامه این ماجرا شما را با یک هتل هواپیمای بسیار رویایی آشنا خواهیم کرد:

این هتل هواپیما که در کشور هلند می باشد دارای استخر . سونا. جکوزی. اطاق خوابی بسیار رویایی و همچنین ۳ تلویزیون بزرگ نیز است در این هتل فقط سرویس صبحانه ارائه داده می شود پس برای یک شب لذت بخش می تواند هتل بسیار خوب و عالی باشد. اقامت در این هتل بی شک خاطره ای فراموش نشدنی است که شاید حتی تکرار نشدنی نیز باشد .این هتل مجلل تنها دارای ۱ سوئیت ۲ نفره است و هزینه یکشب اقامت در ان ۵۰۰ دلار آمریکا می باشد این هتل دو نفر به صورت شبانه روزی پذیرای مهمانان خود که ۲ نفر هستند می باشد و به صورت مجللی از آن ها پذیرایی به عمل می آورد.

می توانید یک نابغه باشید


انواع هوش ها,نابغه ی با استعداد

متاسفانه در دوران تحصیل ، شما را تنها بر اساس هوش ریاضی و شفاهی امتحان کرده اند .
اما تحقیقات سال های گذشته نشان می دهد که شما انواع هوش ها را دارید که در هر کدام از آنها می توانید یک نابغه باشید .

ترکیب آنها شما را قادر می سازد تا کارهای فوق العاده و برجسته انجام دهید . کار اصلی شما ، تنها این است : شناسایی هوش یاهوش های غالب است . بعد باید در هر کاری که سعی می کنید انجام دهید از آن هوش حداکثر استفاده را بکنید .


در این مقاله برآنیم تا هر کدام از این هوش ها را با توضیحی مختصر برای شما کاربران گرامی شرح دهیم:


ادامه مطلب

رابطه جنسی مقعدی

دیدگاه شرعی و پزشکی رابطه جنسی مقعدی +دلیل تمایل مردان

دیدگاه شرعی و پزشکی رابطه جنسی مقعدی +دلیل تمایل مردان

نزدیکی برای لذت و ارضای روحی و روانی انسان ها می باشد. در صورتی که فردی از این عمل لذت نمی برد هیچ فردی حتی شوهر، اجازه مجاب کردن شریک جنسی برای تن دادن به رابطه جنسی از معقد را ندارد.حکم مراجع تقلید در این مورد کراهت شدید را بیان فرموده بودند ، در حالی است که زن نسبت به انجام آن رضایت داشته است ؛ والا نزدیکی از پشت حرام می باشد. از این رو چنان چه  زن راضی به این عمل نباشد ، شوهر شرعاً نمی تواند همسرش را مجبور به این کار نماید.

امام صادق (ع) نیز در پاسخ سۆال جواز « نزدیکی از پشت » اجازه زن را شرط می داند :

قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع عَنِ الرَّجُلِ یَأْتِی الْمَرْأَةَ فِی دُبُرِهَا قَالَ لَا بَأْسَ إِذَا رَضِیَتْ …از امام صادق (ع) درمورد مردی که از پشت با همسرش نزدیکی می کند، پرسیدم .حضرت فرمودند اگر راضی باشد اشکالی ندارد…. (وسائل الشیعة (ج‏۲۰ ،ص : ۱۴۵))

ده نکته را در زندگی زناشویی

ده فرمان زناشویی



۱- ازدواج یک دستاورد بهشتی است! رعد و برق و طوفان نیز از دستاوردهای بهشتی اند!!
۲-اگر میخواهید همسرتان با دقت تمام به حرف های تان گوش بدهد و همه کلمات آنرا بخاطر بسپارد ؛ شب ها در خواب حرف بزنید!!
۳-ازدواج هزار دلار؛ اما طلاق دستکم صد هزار دلار آب میخورد.
۴- زندگانی زناشویی ؛ زندگانی بغرنجی است .در نخستین سال ازدواج ؛مرد حرف میزند و همسرش گوش میدهد؛ در سال دوم؛ زن حرف میزند و شوهرش گوش میدهد؛ در سال سوم؛ آنها دو تایی حرف میزنند و همسایه ها گوش میدهند!!
۵- وقتیکه مردی در اتومبیلش را برای همسرش باز میکند؛ از دو حال خارج نیست: یا اتومبیلش تازه است یا همسرش!!
۶- مفهوم ازدواج این است که مرد و زن با هم یکی میشوند؛ اما؛ مشکل هنگامی آغاز میشود که آنها سعی میکنند تصمیم بگیرند کدامیک شده اند.
۷- قبل از ازدواج؛ یک مرد تمام شب را بیدار خواهد ماند و در باره چیزهایی که گفته ای خواهد اندیشید؛ اما بعد از ازدواج؛ قبل از اینکه حرف هایت تمام بشود او بخواب رفته است.
۸-هر مردی خواهان آن است که همسرش زیبا؛ فهمیده؛ صرفه جو؛ و آشپز ماهری باشد. اما قانون اجازه میدهد فقط یک همسر داشته باشید.
۹- عشق و ازدواج اساسا از کیفیت های شیمیایی مایه میگیرند؛ بهمین خاطر است که خانم ها به شوهران شان همچون زباله های مسموم کننده نگاه میکنند.
۱۰- یک مرد؛ قبل از ازدوج؛ انسانی نا تمام است؛ اما بعد از ازدواج؛ دیگر تمام میشود.

دلایل رابطه جنسی با همسر

دلایل اهمیت رابطه جنسی با همسر


دلایل اهمیت رابطه جنسی با همسر




آیا می دانید برقراری رابطه زناشویی با همسر چه آثار مثبتی بر سلامت جسمی زوج ها دارد؟ اهمیت این رابطه را می دانید؟حتما شما هم با خودتان فکر کرده اید مکانیسم فعالیت جنسی بدن فقط برای تولید مثل نیست و مسلما بعد از رابطه با همسرتان تغییرات مثبتی را در خودتان یا او حس کرده اید 

 

 ۱۲ فایده این رابطه را دراین مقاله ذکر می کنیم :


ادامه مطلب

دختر بسکتبالیست با دو متر قد

عکس دختر بسکتبالیست ایرانی با دو متر قد

عکس دختر بسکتبالیست ایرانی با دو متر قد

عکس دیدنی از قدبلندترین دختر ورزشکار ایرانی که دو متر قد دارد و بسکتبالیست است را در ادامه این مطلب مشاهده کنید…..

مهسا تقدمی بازیکن بسکتبال تیم منتخب مشهد با ۱۹۹ سانتی متر قد در واقع بلند قامت دختر ورزشکار ایرانیست که به طور رسمی ورزش می کند و شناخته شده. این بازیکن بلند قامت بسکتبال را در این عکس در میان هم تیمی هایش مشاهده می کنیم. با وجود اینکه در این عکس کاملا خم شده اما باز هم از سایر هم بازیانش در تیم بسکتبال با قدی کاملا بلند تر مشهود است.

عکس دختر ایرانی

خواندن فکر افراد مختلف

نکاتی روانشناسی برای خواندن فکر افراد مختلف


نکاتی روانشناسی برای خواندن فکر افراد مختلف

 اگر با افراد زیادی مواجه شده باشیم می‌توانیم بسیاری از افراد را حتی از نوع صحبت کردنشان بشناسیم‌. ولی این شناخت در مواجه حضوری با دانستن بسیاری از حالات ثابت شده در علم روان‌ شناسی بهترین فرهنگ نامة آدم‌ شناسی را برایمان می‌گشاید.
با شناخت بیشتر افراد، ارتباطمان جهت دار می‌شود و در مدت کوتاهی خواهیم توانست که به هدف مورد نظر از این آشنایی و ملاقات نزدیک شویم‌. ایجاد رابطه صحیح باعث رشد عزت نفس در انسان می‌شود و ارتباط ما با خودمان و اطرافیان تقویت می‌شود.
هر چه بهتر و کامل‌تر با خود و دیگران ارتباط برقرار کنیم‌، احساس موفقیت از ایجاد یک ارتباط صحیح و دوستانه ما را زودتر به هدفهایمان می‌رساند و باعث تعالی افکار و رفتارمان در زندگی می‌شود.
۱-حالت تدافعی‌:
اگر انگشتان دست ها به بازو گره خورده باشد نشان دهنده حالت تدافعی در برابر حمله‌ای غیر منتظره و ناگهانی یا بی‌میلی برای تغییر چهره شخص است‌. اگر انگشت ها مشت شده باشند، حالت بی میلی شدیدتر است‌.


ادامه مطلب

چگونگی ابراز علاقه به همسر

چگونگی ابراز علاقه به همسر



بهترین روش برای ابراز علاقه به همسر

اگر همسرتان بداند که چقدر دوستش دارید زندگی مشترک مستحکم تر و شادتری خواهید داشت . برای ابراز علاقه و عشق راه های بسیار زیاد وجود دارد که برخی از آن ها بسیار ساده هستند بنابراین شما نمی توانید برای انجام ندادن این کار مهم بهانه ای بیاورید . با ما باشید تا این راه های ساده را برایتان معرفی کنیم:

به او بگویید
ساده ترین راهی که برای ابرازعلاقه وجود دارد این است که به همسرتان بگویید چقدر دوستش دارید و عشقتان را برایش توصیف کنید. به یاد داشته باشید که اگر از خیلی زیاد از عبارت « دوستت دارم » استفاده کنید ممکن است کم کم معنای واقعی خودش را ازدست بدهد ولی اگر به موقع و با احساس و درست در زمانی که سرشار از انرژی و عشق هستید از این عبارت جادویی استفاده کنید ، نتیجه خیلی خوبی خواهید گرفت و همسرتان کاملا درک خواهد کرد که چقدر دوستش دارید.
او را بیرون ببرید

مسلما وقتی تازه با همسرتان آشنا شده بودید بارها بارها او را برای شام یا قدم زدن دعوت کرده اید تا از مصاحبت و همراهی او لذت ببرد و یکدیگر را بیشتر بشناسید . اما حالا که ازدواج کرده اید و یکدیگر را خوب می شناسید دلیل نمی شود که بیرون نروید و گردش نکنید. حداقل یکبار در هفته همسرتان را برای شام بیرون ببرید تا دور از خانه و خانواده با هم باشید.

در کارهای خانه به او کمک کنید
اوایل ازدواج زن ها معمولا همه سعی خود را می کنند که با انجام همه کارهای خانه و استراحت دادن به شوهرشان ،نقش یک همسر خوب را بازی کنند اما بعد از گذشتن ماه عسل و روزهای اول زندگی مشترک ، این نقش کم کم برایشان خسته کننده می شود و اگر شما به او کمک نکنید و سهم خود را انجام ندهید باعث بوجود آمدن دلخوری خواهید شد. علاوه بر کمک کردن ، با تشکر کردن از همه کارهای کوچکی که او برایتان انجام می دهد به او نشان دهید که ارزش کارهایش را می دانید.

نوازش زنان

زنان دوست دارند این قسمت ها را نوازش کنید



زنان دوست دارند این قسمت ها را نوازش کنید

توجه توجه : در این پست سعی در تحریک نداشته و حتی المقدور مطلب به گونه ای نگارش شده است که صرفا جهت ارتقاء سطح آگاهی زوجین و لذت بیشتر از یکدیگر باشد.در هر صورت لطفا افراد زیر ۱۸ سال مطالعه نفرمایند.

مطمئنا هر مردی ازمشاهده لذت همسر خود توسط وی خرسند شده و احساس خوشایندی بر وی حاکم می شود ، بر خلاف تصور اکثر خانم ها مردها تنها به لذت خود فکر نمی کنند بلکه به علت عدم آگاهی از آناتومی بدن زنان و عدم شناخت جامع از دنیای جنسی زنان با تصور این که آن ها نیز همچون مردها ارضا می شوند رفتار می کنند و بر این باورند که لذت جنسی زن ها همچون مردها به یکی دو نقطه بیشتر از بدن معطوف نمی شود.

مردها برای برقراری ارتباط جنسی به عناصر احساس ، پیشنوازی و معاشقه همچون زنان نیاز ندارند بلکه در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی درمغز آن ها کافیست که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند ، حال آنکه زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند که دانستن مطالب ذیل جهت پیشنوازی توصیه می شود.

نواحى که باید نوازش کنید:

١- سر
نه، منظور سر شما یا مال او نیست. از سرانگشتان اشاره و انگشت وسطى براى گرفتن شقیقه هایش استفاده کنید. بعد، با یک دست شروع به بازى کردن با موهایش کنید و سپس از کلیه سر انگشتانتان براى ماساژ دادن سرش استفاده کنید. خیلى با ملایمت اینکار را بکنید.
نکته: در هنگام نوازش، سرش را روى دامنتان بگذارید تا هم او راحت باشد و هم بتواند واکنش هاى متقابل انجام دهد.


ادامه مطلب

ارگاسم زنان +۱۸

نشانه های ارضا شدن زنان -ارگاسم زنان +۱۸

نشانه های ارضا شدن زنان -ارگاسم زنان +18


توجه توجه:هدف از گذاشتن این مطالب تقویت استحکام خانواده است و توصیه می شود فقط زوجین این مطالب را مطالعه کنند.

حتی اگر رساندن یک زن به ارگاسم خیلی سخت نباشد، به نظر می رسد آقایان عموماً در مورد این که آیا خانم هایشان پس از یک آمیزش جنسی ارضا شده اند یا نه مشکل دارند. اما اغلب آقایان نیاز دارند در مورد ارضای خانم هایشان مطمئن شوند.

در این مطلب با ۷ نشانه آشنا می شوید که نشان می دهد خانومتان به ارگاسم رسیده است:

۱-نوک پستان هایش سفت می شوند
با اینکه ممکن است خانمتان سرد یا عصبی باشد، سفت شدن نوک پستان ها، به همراه چند نشانه دیگر نظیر نفس نفس زدن، به هیجان آمدن و ادای کلماتی خاص حاکی از ارضای جنسی ممکن است نشان دهنده این باشد که خانمتان، قطعا ارضا شده است.

 

2-نیاز به آغوش صمیمی
با این که این مورد به ارگاسم رسیدن زن را تضمین نمی کند، نیاز وی به محکم بغل کردن شما و این که او را در میان بازوان خود بگیرید ممکن است نشانه اتمام کسب لذت او از تجربه جنسی باشد.

 

ادامه مطلب