تفریح

بروزترین وب تفریحی وسرگرمی ایرانیان

تفریح

بروزترین وب تفریحی وسرگرمی ایرانیان

نوازش زنان

زنان دوست دارند این قسمت ها را نوازش کنید



زنان دوست دارند این قسمت ها را نوازش کنید

توجه توجه : در این پست سعی در تحریک نداشته و حتی المقدور مطلب به گونه ای نگارش شده است که صرفا جهت ارتقاء سطح آگاهی زوجین و لذت بیشتر از یکدیگر باشد.در هر صورت لطفا افراد زیر ۱۸ سال مطالعه نفرمایند.

مطمئنا هر مردی ازمشاهده لذت همسر خود توسط وی خرسند شده و احساس خوشایندی بر وی حاکم می شود ، بر خلاف تصور اکثر خانم ها مردها تنها به لذت خود فکر نمی کنند بلکه به علت عدم آگاهی از آناتومی بدن زنان و عدم شناخت جامع از دنیای جنسی زنان با تصور این که آن ها نیز همچون مردها ارضا می شوند رفتار می کنند و بر این باورند که لذت جنسی زن ها همچون مردها به یکی دو نقطه بیشتر از بدن معطوف نمی شود.

مردها برای برقراری ارتباط جنسی به عناصر احساس ، پیشنوازی و معاشقه همچون زنان نیاز ندارند بلکه در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی درمغز آن ها کافیست که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند ، حال آنکه زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند که دانستن مطالب ذیل جهت پیشنوازی توصیه می شود.

نواحى که باید نوازش کنید:

١- سر
نه، منظور سر شما یا مال او نیست. از سرانگشتان اشاره و انگشت وسطى براى گرفتن شقیقه هایش استفاده کنید. بعد، با یک دست شروع به بازى کردن با موهایش کنید و سپس از کلیه سر انگشتانتان براى ماساژ دادن سرش استفاده کنید. خیلى با ملایمت اینکار را بکنید.
نکته: در هنگام نوازش، سرش را روى دامنتان بگذارید تا هم او راحت باشد و هم بتواند واکنش هاى متقابل انجام دهد.


ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.