تفریح

بروزترین وب تفریحی وسرگرمی ایرانیان

تفریح

بروزترین وب تفریحی وسرگرمی ایرانیان

راهکارهایی برای مدیریت دخل وخرج منزل

راهکارهایی برای مدیریت دخل وخرج منزل

در این روزها خیلی از مردم از گران بودن اجناس وکم بودن دستمزد خود مینالند. وحقیقتاً در این روزها بخصوص با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آمدن نوروز، قیمت اجناس در نوسان است.در این مطلب راهکارهایی ارائه می‌شود که با استفاده از آنها می‌توانید مخارج خانواده را مدیریت کنید.

 

خرید از منبع :

برای مثال شما برای خردید موارد مصرفی منزل سعی کنید لیستی از موارد احتیاجی تهیه وآنها را از مراکز بزرگ پخش کننده خرید نمایید و از خردید تکی صرفه نظر کنید چون خردید از یک جا هم ارزانتر وهم داری تخفیف میباشد که میتوانید در اینجا صرفه جویی داشته باشید.

شاید برای خیلی ها این خوردهای ناچیز خنده دار باشه اما مطمئن باشید همین ناچیزها کلی میشود.پس برای مدیریت  دخل وخرج منزل باید برنامه داشته باشید تا بتوانید اصراف و ول خرجی را مهار کنید.


فریبتان ندهند :

خیلی از مردم برای خرید پوشاک فکر میکنند که هرچقدر گرانتر باشد حتما هم جنسش بهتر است در این روزها همه ما میدانیم که اکثر اجناس در بازار اجناس چینی مالزی و یا غیره ... میباشد.ویا حتما خرید از فروشگاه گران یا سیتی سنتر حتما بهتر است.در بسیاری از بساطی ها وحراجی ها اجناسی مشاهده شده  که در فروشگاه به چندین برابر فروخته میشود ومردم نادانند وفکر میکنند اجناسی که از فروشگاه تهیه میکنند بهتر از حراجی وبساطی هاست امروزه هم بساطی وهم مغازه دار اجناس را تقریباً از یکجا تهیه میکنند ولی فروشگاه واکثر فروشندگان با زبان چرب و... مردم رو فریب میدهند که این جنس فلان کشور و.... وبهتره  و... پس به بساطی وحراجی هم سر بزنید

 

هدف واراده:

مدام به این فکر کنید که باید صرفه جویی کنید حتی به کوچکترین وجزیی ترین  موارد هم باید توجه داشته باشید

طوری باشید که باید اینطور باشیدتا بتوانید به موفقیت برسید و زندگیتان ودخل خرجتان را کنترل کنید

 

پس انداز داشته باشید :

همیشه به فکر پس انداز باشید برای روزهای مبادا حتی اگر مبلغ ناچیزی دم دست دارید وبه آن احتیاج ندارید فوراً آنرا پس انداز کنید. در غیر اینصورت خرج میشود برنامه بزارید که مثلاً در ماه  اینقدر مبلغ من باید پس انداز کنم. ویقین داشته باشید جلوگیری از همین خرجهای بیهوده وجزیی باعث موفقیت شما میشود.

وچه زیبا این بیت : قطره قطره جمع گردد     وآنگهی دریا شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.